REGULAMIN HOTELU VERDE W MŚCICACH
§ 1
- Właścicielem i administratorem Hotelu jest Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe „BJB” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Koszalinie przy ulicy Klonowej1, NIP 6692127776, adres e- mail: hotel@verde.pl, tel: 94 317 08 00
- Regulamin hotelu stanowi zasady wynajęcia pokoi i korzystania z infrastruktury hotelowej.
- Hotel świadczy usługi noclegowe, gastronomiczne, rozrywkowe i inne, zgodnie z profilem działalności.
- Opis pokoi, cennik świadczonych usług noclegowych oraz opis zakresu poszczególnych usług znajduje się na oficjalnej stronie hotelu http://www.verde.pl/ oraz w recepcji hotelowej.
- Regulamin jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w Hotelu.
- Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, że zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu
§ 2
- Jednostką rozliczeniową w przypadku świadczenia usług noclegowych jest doba hotelowa. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu. Gość najmujący pokój jest zobowiązany opuścić pokój i zdać w recepcji klucz do pokoju Hotelowego do godziny 11:00. Zatrzymanie pokoju po godzinie 11:00 jest traktowanie jako przedłużenie pobytu co jest jednoznaczne z naliczeniem opłat zgodnych z cennikiem Hotelu. W przypadku opuszczenia pokoju do godziny 18:00 naliczona zostanie opłata za przedłużenie doby, a po godzinie 18:00 za całą kolejna dobę. Hotel uwzględnia życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości i dostępności.
- W przypadku konieczności skrócenia pobytu Gość powinien zgłosić się do recepcji do godziny 11:00, w przeciwnym razie kolejną dobę hotelową uznaje się za rozpoczętą.
- Aktualny cennik świadczonych usług noclegowych publikowany jest na stronie internetowej: www.verde.pl oraz dostępny jest w recepcji Hotelu:
- Ceny przedstawione w cenniku zawierają podatek VAT i opłatę klimatyczną.
- Wysokość ceny za pobyt w hotelu uzależniona jest od długości pobytu, wybranej opcji wyżywienia, standardu i wielkości pokoju, widoku z okna i otrzymanych rabatów;
- Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nie zameldowanym w hotelu, nawet jeśli nie upłynął okres wynajęcia przez niego tego pokoju. Osoby nie zameldowane w Hotelu mogą przebywać w pokoju Hotelowym od godziny 7:00 do godziny 22:00. Poza tymi godzinami dodatkowe osoby w pokoju podlegają dodatkowej opłacie zgodnie z cennikiem Hotelu.
- W Hotelu należy przestrzegać ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 6:00. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Hotelu nie może zakłócać spokoju innych Gości jak również nie może wpływać szkodliwie na mienie stanowiące własność Hotelu. W sytuacjach naruszających ten punkt regulaminu Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług.
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić czy drzwi zostały prawidłowo zamknięte. Gość Hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia lub zanieczyszczenia i braki przedmiotów stanowiących wyposażenie pokoju powstałe z jego winy jak również z winy osób niepełnoletnich będących pod jego opieką lub z winy osób odwiedzających Gościa Hotelowego.
- Każdy pokój wyposażony jest w minibar oraz wykaz jego zawartości wraz z cenami. Gość Hotelowy zobowiązany jest do sprawdzenia niezwłocznie po zameldowaniu, czy zawartość jest zgodna z listą. Wszelkie braki należy zgłosić od razu w Recepcji. Niezgłoszone braki zostaną dopisane do rachunku Gościa.
- Za bezpodstawne i bezzasadne uruchomienie alarmu pożarowego Hotel zastrzega sobie prawo do zażądania od osoby odpowiedzialnej odszkodowania w uzgodnionej kwocie nie mniej jednak niż 5000PLN lub do podjęcia kroków cywilno-prawnych w przypadku nie załatwienia sprawy w sposób polubowny.
- Dzieci do lat 14 mogą przebywać na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń, nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.
- Na terenie całego Hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i innych substancji. Palenie tytoniu i wyrobów tytoniowych jest możliwe tylko i wyłącznie w miejscach do tego wyznaczonych. Za złamanie tego punktu regulaminu Gość zostanie obciążony karą w wysokości 1000PLN.
§ 3
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o bezzwłoczne zawiadomienie recepcji, co umożliwi personelowi Hotelu niezwłoczną reakcję. Hotel ma obowiązek zapewnić komfortowe warunki nieskrępowanego wypoczynku Gości, zachowanie tajemnicy informacji o Gościu, profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie świadczonych usług. W przypadku wystąpienia niedogodności Hotel dołoży starań aby w miarę posiadanych możliwości zaistniałe niedogodności, usterki techniczne i inne tego rodzaju przypadki zostały jak najszybciej usunięte.
- Przedmioty pozostawione w pokojach przez wyjeżdżających Gości, na wniosek Gości będą wysyłane na koszt odbiorcy na wskazany adres. Koszt odesłania rzeczy jest jedynie szacowany – ostateczny koszt określa firma świadcząca usługę. W przypadku braku takiej dyspozycji hotel przechowa przedmioty przez okres 3 miesięcy. Po upływie tego czasu pozostawione przedmioty zostaną przekazane na cele charytatywne lub utylizowane.
- Rzeczy wartościowe stanowiące własność Gościa winny zostać zdeponowane w sejfie znajdującym się w pokoju lub w Recepcji (jeśli pokój nie jest wyposażony w sejf). Hotel nie posiada przechowalni bagaży i nie świadczy płatnych usług w tym zakresie. Odpowiedzialność Hotelu za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gości na teren Hotelu reguluje art. 846-852 Kodeksu Cywilnego. Gość powinien zawiadomić obsługę Hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa. Hotel nie ponosi również odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, przedmiotów wartościowych jak również przedmiotów mających wartości naukową lub artystyczną. Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu uszczerbków na zdrowiu osób nieletnich będących pod nadzorem opiekunów zgodnie z art. 427 Kodeksu Cywilnego.
- Wybrane obszary Hotelu są monitorowane.
- W przypadku naruszenia postanowień regulaminu Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług oraz zażądać od osoby, która w sposób rażący narusza powyższe postanowienia, natychmiastowego opuszczenia Hotelu. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań obsługi Hotelu, a w szczególności do zapłaty za poczynione szkody. Hotel zastrzega sobie prawo nie przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin Hotelowy, uszkodził mienie Hotelowe lub w znaczący sposób zakłócił spokój Gości, pracowników oraz innych osób przebywających na terenie Hotelu.
§ 4
- Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja Hotelu w formie pisemnej. Reklamacje można również przesłać drogą e-mailową na adres: reklamacje@bjb.verde.pl
- Reklamacja powinna być złożona przez Gościa niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych przez Hotel usług w formie pisemnej (nie później niż 7 dni od jej zaistnienia).
- Reklamacje rozpoznawane będą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
§ 5
- Hotel akceptuje pobyt małych zwierząt domowych w pokoju z Gośćmi. Pobyt zwierząt wiąże się z dodatkowymi opłatami.
- Opiekunowie zwierząt zobowiązani są bezwzględnie podczas korzystania z miejsc ogólnodostępnych hotelu oraz przyległego terenu prowadzić zwierzęta na uwięzi, a w przypadku psów dodatkowo w kagańcach.
- Właściciele zwierząt domowych zobowiązani są również do utrzymania czystości podczas spacerów na terenach przyległych Hotelu W przypadku zabrudzeń lub zniszczeń dokonanych przez zwierzę Hotel może obciążyć Gościa dodatkową opłatą w wysokości 500,00 PLN
- Goście przebywający w Hotelu ze zwierzętami zobowiązani są do opieki nad zwierzęciem oraz niezakłócania komfortu czy bezpieczeństwa pozostałych Gości Hotelu. Goście, którzy nie zapewnią odpowiedniej opieki przebywającym z nimi zwierzętom mogą zostać poproszeni o opuszczenie Hotelu.
- Hotel może odmówić przyjęcia zwierząt ras wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne, gadów, płazów, stawonogów i gryzoni a także innych zwierząt uznanych przez Zarząd Hotelu za niebezpieczne.
§ 6
- Podpisując meldunek Gość wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych przez PHU BJB Sp. z o.o. zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. (Dz.U. nr 144, poz.1204 z późn. zm.) o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Dane osobowe przechowywane są i przetwarzane przez Hotel na zasadach określonych w Ustawie o ochronie danych osobowych oraz Polityce prywatności zamieszczonej na stronie internetowej oraz w recepcji hotelowej.
- Podanie danych osobowych przez Gościa jest całkowicie dobrowolne, ale konieczne do dokonania zakupu usługi hotelowej lub subskrypcji Newslettera.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.)
Nasze działania w związku z pandemią COVID-19
Status Hotelu
Jesteśmy otwarci i cały czas przyjmujemy rezerwacje. Jeśli chcesz nas odwiedzić, nie obawiaj się przyjechać.
Zabezpieczenia Hotelu
W celu zabezpieczenia Twojego pobytu, podjęliśmy następujące kroki:
- Nasz personel został odpowiednio przygotowany na czas pandemii i jest wyposażony w środki ochronne jak i dodatkowe środki do dezynfekcji.
- Każdy pokój jest odpowiednio dezynfekowany, generalnie wysprzątany i wietrzony przed Twoim przyjazdem.
- W miejscach ogólnodostępnych znajdziesz instrukcje postępowania w poszczególnych częściach obiektu oraz pojemniki z żelem antybakteryjnym.
- Nasze restauracje funkcjonują w sposób zgodny z wytycznimi GIS
- W trakcie pobytu Gości pokoje sprzątane tylko na życzenie Gości (zaleca się raczej wymianę pościeli i ręczników, uzupełnienie niezbędnego asortymentu bez wchodzenia personelu do pokoju – poprzez przekazanie pod drzwi Gościa)
- Częste wietrzenie oraz dezynfekcja części wspólnych w hotelu (mebli, klamek, poręczy, armatury, winda).
Kontakt bezpośredni
Jeśli potrzebujesz pomocy lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 (94) 317 0800 lub mailowo pod adresem: hotel@verde.pl
Obie formy kontaktu są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Przydatne informacje
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności),
skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/
STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH W HOTELACH VERDE
DOKUMENT TUTAJ